برای ثبت درخواست همیاری در پژوهش لطفا فرم زیر را پر کنید.
تیم شیمی دون درخواست شما را بررسی کرده و به سرعت با شما تماس خواهد گرفت.

"*" indicates required fields

Max. file size: 50 MB.

همیاری در پژوهش یکی از خدماتی  است که شیمی دون با افتخار آن را ارائه می دهد. اما همیاری در پژوهش چیست؟

همیاری در پژوهش چیست؟

حتما برای شما نیز پیش آمده که در روند پژوهش خود به مساله یا چالشی برخورده اید که نتوانید آن را حل کنید. در روند یک پژوهش، هزاران سوال و چالش به وجود می آید و ما به عنوان یک پژوهشگر جوان، طبیعتا نمی توانیم همه آن ها را حل کنیم. در این زمان، معمولا به سراغ استاد راهنما، یک ترم بالایی و… می رویم. طبیعتا کمک خواستن از آن ها می تواند راهگشا باشد؛ اما چقدر و تا کجا؟

ما در شیمی دون این امکان را فراهم کرده ایم که شما بتوانید در روند پژوهش خود از هر نوعی که باشد، یک همراه یا به عبارت دیگر همیار داشته باشید. این همیار می تواند مشاور شما در انجام آن پروژه باشد. همچنین می تواند مشکل یا مساله شما را حل کرده و از شما جدا شود یا اصلا تا انتهای پژوهش با شما همراه بوده و تا رسیدن به هدف نهایی همراهی تان کند.

همیار چگونه به من کمک می کند؟

شما پیش از انعقاد قرارداد با همیار خود صحبت کردهو آن چه لازم دارید را با او مطرح می کنید. سپس ایشان با توجه به شرایط شما و مباحثی که مطرح کردید؛ یک روند و یا یک خط سیر ترسیم می کند. شما سپس می توانید با ایشان قرارداد بسته و تا رسیدن به اهداف تان با ایشان همراه باشید. ایشان موظف است تا مطابق با قراردادی که با شما دارد؛ خدمات و مشاوره های تخصصی را به شما ارائه کند.

همیار من چگونه شخصی است؟

همیار ها در شیمی دون از بین نخبگان هر رشته انتخاب شده و حداقل مدرک دکتری دارند. این افراد از بین برترین دانشجویان از برترین دانشگاه های داخل و خارج کشور انتخاب شده و همگی جزو متخصصین حوزه های خود هستند.

چگونه می توان یک قرارداد همیاری در پژوهش بست؟

برای این منظور، شما باید ابتدا فرم بالا را پر کنید. کارشناسان شیمی دون در کمتر از 24 ساعت با شما تماس گرفته و راهنمایی های اولیه را به شما ارائه می کنند. سپس به شما زمان داده می شود تا تصمیم گیری کنید. در صورتی که موافق با روند تعیین شده از طرف همیار باشید؛ متن قرارداد نوشته شده و به امضای شما و همیار می رسد. از این پس، شیمی دون ضامن کیفیت خدماتی است که شما از همیار خود دریافت کی کنید.

در چه مواردی به همیاری در پژوهش نیاز است یا نیست؟

در مواردی که فقط تفسیر یا تحلیل یک آنالیز یا طیف را نیاز داشته باشید؛ نیازی به میاری در پژوهش ندارید. شما می توانید به آسانی از طریق صفحه تفسیر و تحلیل آنالیز، آنالیز خود را پیدا کرده و سفارش خود را ثبت کنید. اما در مواردی که به چیزی بیش از یک تفسیر و یا تحلیل نیاز داشته باشید می توانید از همیاری در پژوهش استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می توانید درخواست ویرایش یک مقاله، پیشنهاد موضوع برای پایان نامه، گرفتن مشاوره و… از همیاری در پژوهش استفاده کنید.

در صورتی که سوالی دارید؛ می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید. کارشناسان شیمی دون به صورت 24 ساعته و در تمام ایام هفته پاسخگوی شما خواهند بود.

0913-584-5410

سبد خرید